woensdag 21 december 2011

21 december, de eerste keer naar de poli

Vandaag ga ik voor de eerste keer naar de poli. Dan moeten we helemaal naar Groningen rijden, voor een beetje bloed en een gesprekje met de dokter. De dokter heeft ons dit keer uitgenodigd om een nachtje ov te blijven, omdat ze graag wil dat er een hartecho en een MRI worden. Het was erg fijn om thuis te zijn, maar we gaan dus toch alweer een nachtje naar Groningen.

's Avonds slapen we in het hotel bij het ziekenhuis. Daar heb ik nog lekker gespuugd in het kinderbedje en de gordijnen!!! Maar ik heb er ook heerlijk geslapen.

De volgende dag melden we ons voor een MRI bij het ziekenhuis. Tijdens de opname hebben ze dit al geprobeerd, maar ik werd alleen maar heel erg dronken van het slaapmiddeltje en ging errug grappig doen!!!!!! Dat moest dus nog eens over. Om 8 uur waren we op de afdeling, maar er ging wat fout. Ik had de hele nacht sondevoeding gehad en was dus niet nuchter. En dat terwijl ik onder narcose moest. O.oh...

Maar ook het ziekenhuis had iets fout gedaan. Er was geen slaapdronken aanwezig, dus moest ik de hele dag wachten tot er later die dag een plekje voor me was. Nadat de mensen van de MRI een paar mooie foto's van mijn darmen hebben gemaakt, mocht ik lekker uitslapen en daarna naar mijn kamer. Na lang wachten, een nieuwe pleister en de naald weer uit de VAP mochten we weer lekker naar huis. In de auto heb ik heerlijk geslapen en wat was ik blij toen ik thuis Niels en Juul weer zag liggen in hun bedje! Morgen weer lekker spelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten