donderdag 29 december 2011

De tweede chemokuur

Vandaag gaan we weer naar Groningen voor de tweede chemokuur. Ik heb er niet zo veel zin in, maar het is fijn dat we met z'n allen gaan. Niels en Juul slapen met pappa of mamma in het Ronald mc Donaldhuis en 1 van de 2 slaapt dan bij mij. We melden ns eerst op de poli, waar ik een nieuwe sonde krijg. Die zat vanmorgen niet meer goed en heeft pappa hem er maar uitgehaald. Ook krijg ik een nieuw naadje in mijn VAP. Als dit allemaal klaar is gaan we naar de afdeling. We moeten nog heel eventjes wachten, maar dan krijgen we weer een kamer. Wat een mazzel; ik heb een kamer voor mij alleen, dus het is makkelijker voor Niels en Juul om even te komen spelen of eten als de andere kindjes slapen.

's Middags krijg ik de eerste chemo en mag ik niet meer van mijn kamer. Hier moet ik wel weer een paar keer erg van huilen. Maar verder gaat het eigenlijk heel erg goed. Mijn haren vallen steeds verder uit. Daar moeten pappa en mamma wel even aan wennen. Ik voel ze nog steeds zitten, dus ik heb er nog niet zo'n last van. En eten doe ik sinds ik thuis ben gekomen nog steeds als de beste! Het valt dus allemaal reuze mee en het is eigenlijk best gezellig als we met ons vijven zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten