zondag 18 december 2011

Naar huis!

De eerste kuur zit er op. Ik voel me nog behoorlijk ziek en het spugen is minder maar toch nog wel twee tot drie keer per dag. De bloeddruk is nog wat aan de hoge kant maar naar alle waarschijnlijkheid mag ik zaterdag naar huis. Mooi, lekker met kerst thuis. Pappa begint vast in te pakken en brengt vast het e.e.a. naar de auto. Jammer, eind van de dag is de bloeddruk nog te hoog en in combinatie met het spugen mogen we nog niet naar huis. Pappa haalt de spullen weer uit de auto.
Zondagmiddag is het dan echt zo ver. Met een auto vol vertrekken we naar Zwolle. Mamma zit met de kotshoed naast me op de achterbank. Thuis aangekomen ben ik blij Niels en Juul weer te zien. Opa is er ook. Terwijl wij via de achterdeur binnen komen vertekt oma via de voordeur naar de familie in kampen. Oma heeft last van buikgriep en we moeten alle ziektes buiten de deur houden in het belang van mijn herstel. Wanneer ik tussen de kuren ziek ga worden zal dit gevolgen hebben voor de voortgang, en dat moeten we voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten