vrijdag 9 december 2011

9 december / Uitzaaiingen

Het is donderdag negen december en ik voel me in de middag blij. Blij omdat er een feest van herkenning mijn kamer binnen komt wandelen. Oma's, opa en een oom en tante. Juul en Niels zijn ook van de partij. Dit doet me goed. Hierdoor begin ik ook wat aan deze nieuwe omgeving te wennen. Nu hebben pappa en mamma ook even tijd om samen weg te gaan. Dat ze dit samen met de dokter doen is vreemd. Het blijkt dat ze een gesprek met de dokter hebben die de resultaten van de onderzoeken wil overleggen. Hieruit blijkt dat de tumor de zieke beestje naar mijn beide heupen, mijn ruggengraat, mijn schedel en naar een oogkas heeft gestuurd. Later blijkt dat mijn ruggenmerg ook behoorlijk vol met de vervelende beestjes zit. Aan de hand van deze uitslagen gaan de opperdokters overleggen wat voor een behandeling er plaats gaat vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten