donderdag 15 maart 2012

Circus

Dat ik Bumba erg leuk vindt heb ik in eerdere berichten al eens laten weten. Bumba runt met vriend Bumbalu, Nanadoe en vele andere een circus. Naast boekjes, dvd-tjes en tastbare knuffels heb ik ook een cirustent hiervan. Nu is dit wel iets anders dan het circus waar ik gister in heb gezeten. Naar zeggen wordt dit een "mediacircus" genoemd. Daar kwam op ene een mevrouw van de Zwolse Krant op visite met in haar hand een kladblokje. Deze mevrouw vroeg pappa en mamma het hempje van het lijf en na een uur kwam er nog een meneer op visite ook. Hij met in zijn hand een enorme knoepert van een fotocamera. Hier werd ik bang van. En dat is ook terug te zien op de foto die vandaag, nog behoorlijk groot ook, in de Stentor verscheen. Bij de foto het hele verhaal over mij. Jemig, en dat gaat iedereen nu zien!! Wordt ik nu een BZ-er (bekende Zwollenear). Ik moet er even aan wennen maar weet dat het goed is. Een beetje eng is het wel maar toch ook wel leuk. Als ik daarnaast in de wandelgangen hoor dat volgende week het verhaal op de radio komt, dat er posters e.d. gedrukt gaan worden, dat er een 3.000 collectebussen op de schappen klaar staan, en er vele plannen en acties op de planning staan dan besef ik me wel dat het niet niets is wat ik momenteel onderga.
Er zijn een paar mensen in mijn directe omgeving die druk zijn geweest, druk zijn en druk blijven om geld in het laadje te krijgen. Geld voor Amerika. Amerika here we kum!!

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een schatje, ik moet erg lachen om je bericht.... Maar ik hou het ook niet droog hoor ;-) Ja het is een groot circus maar wel eentje met compassie, liefde en grote, grote betrokkenheid. Zoveel mensen dragen jou en je papa, mama, broer en zus een warm hart toe. Daar ben ik wel een beetje stil van... Mooi en hartverwarmend. Yes my dear America here you come!

    Kus,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Maud!
    Doe ik even de computer aan, zie ik jullie in de 'krant' op internet!
    Ik zie inderdaad dat de fotograaf je een beetje bang gemaakt heeft, geeft niks hoor!
    Alles voor het goede doel! Jou beter maken en daarvoor met z'n allen naar de 'States' (ze noemen het ook wel de United States of Amerika, vandaar) Erg mooi om te lezen dat het 'circus' voor de reis naar Amerika zo groots op poten is gezet door familie en vrienden! Ik zal zeker mijn steentje bijdragen! Op naar Amerika! Zoen van Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marieke van Woerkom16 maart 2012 om 13:31

    Goed gedaan meis, pas 1 jaar oud (nou ja, bijna 2 dan) en al hard op weg een beroemdheid te worden!! Gaat vast helemaal lukken om jullie trip voor elkaar te krijgen. We gaan ons steentje ook zeker bijdragen!

    Kus van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Maud,

    Als je nou straks beroemd bent, mag ik dan wel je handtekening? Het is toch wat, al die paparazzi om je heen. Maar jij slaat je er wel prima door heen hoor. Het voordeel van beroemd zijn is dat het deuren opent, en ook belangrijk, je mag deuren dichtslaan als je er even geen zin in hebt! Beter nog, dat laat je lekker doen door je bodyguards. Want die heb je als je beroemd bent.
    Nou meid, spreek je weer in een volgende blog. Hou je taai!

    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen