donderdag 22 maart 2012

Kuur 5 en bijna jarig!

Woensdag 21 maart. Het is weer zover, allen bij het opstaan heb ik er nog geen erg in. Vrolijk trek ik pappa en mamma aan de neuzen en maak ik grappen om maar te laten merken dat ik wakker ben. 's Ochtends is het een beetje chaos in ons huis. Mamma pakt nog wat spullen in en wij spelen in de tuin. Zoals overal hebben wij ook wel eens ruzie en dat is niet goed voor de sfeer. Iedereen baalt een beetje dat Groningen eraan zit te komen, want het was net zo fijn met z'n allen thuis. Ik heb zelfs weer met Juul liggen ginnegappen toen we naar bed moesten. Echt heel leuk.

Ook oma komt nog even langs om mij uit te zwaaien, en dan rij ik samen met mamma naar Groningen. Op de snelweg voelt dit wel heel serieus, en roep ik moord en brand dat ik de andere kant op wil en NIET in de auto wil zitten. Dit helaas zonder succes. Eerst val ik jammer genoeg in slaap, en als ik wakker wordt staan we in de parkeergarage, die naar later blijkt onder het UMCG gehuisvest is... Na weer protest laat ik het maar een beetje gebeuren, met natuurlijk wel mijn peuterpuberopstand. Nee, ik ga het mamma natuurlijk niet makkelijk maken.

Op de kamer op M2 is het eigenlijk best gezellig. Ik vergeet al snel dat ik het er helemaal niet mee eens was en vermaak me prima met mijn kamergenootje. Al met al heb ik een prima dag, die ook nog eens zonder spugen verloopt!

Er zijn al voornemens om speciaal voor mijn verkaardag de speelkamer te reserveren. Dat betekent dat ik bij uitzondering van mijn kamer af mag. Ik kijk er nu alweer naar uit om vrijdag pappa, Niels en Juul weer te zien. En natuurlijk ga ik jullie laten weten hoe deze dag verlopen is!

2 opmerkingen:

  1. lieve dappere maud.

    nog 1 nachtje slapen en dan zijn jullie weer een jaartje ouder. 2 jaar alweer poeh.neem je je bumba boekje mee naar groningen.lieve schat.geef je paps en mams niels en juul een dikke kus van me.hou van jullie allemaal.liefs en knuffel edwin

    BeantwoordenVerwijderen