woensdag 18 april 2012

Naar huis en dan?

Het is nu woensdagavond en ik probeer nu eindelijk in slaap te vallen. Dit gaat moeilijk want ik kom om van de energie. Zal wel door de bijwerking van een medicijn komen want ik ervaar dit eigenlijk al bij de gehele kuur. Vanaf het vertrek van pappa afgelopen zaterdag komt er gelukkig niets meer met kracht en vieze geur uit mijn mond zetten. Dit is niet vanwege het vertrek van pappa hoor, laat dat even duidelijk zijn. Pappa heeft mamma gistermorgen weer afgelost en ik blijf spuugvrij.
Ik voel me fijn, en sinds gister mag ik ook weer vrij de gang op. De chemo is gestopt en ben nu nog met een spoeling bezig voor de nieren zodat de chemo daar geen onnnodige schade kan aanrichten.
Morgenochtend is het weer zover, het moment waar ik iedere kuur steeds weer naar uit kijk. Ik ga naar huis!! De reeks van zes kuren zit er nu op.
Volgende week dinsdag moet ik mij hier weer te Groninigen melden. Dan krijg ik een vies goedje in mijn lijf, iets radioactiefs. Daarna mag ik weer naar huis om mij vervolgens woensdag weer opnieuw aan te melden voor een MIBG scan. Dan mag ik vervolgens weer, als ik uit mijn narose ben ontwaakt, naar huis. Donderdag heb ik een vrije dag en ga ik lekker thuis zijn om mij vervolgens vrijdag vroeg weer present te laten melden te Groningen. Dan wederom onder narcose voor een MRI scan.
Het wordt volgende week dus druk, kijk er nu al naar uit. En met mij ook de rest van ons gezinnetje.
Beide scans zijn om inzicht te krijgen wat de chemo tot nu toe heeft gedaan. We gaan er nu alvast vanuit dat het haar werk heeft gedaan want ik voel me goed. Dat het ook een andere uitslag kan hebben moet ik ook niet onder stoelen, banken of andere aanwezige meubeltjes drukken, alles kan, dat weten we inmiddels. Er zijn genoeg verhalen hier op de afdeling waar wij leerling uit trekken.
Over twee weken zal er dus wat meer bekend zijn, een spannende tijd dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten